Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwroty i reklamacje
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Oczywiście, masz 14 dni kalendarzowych na zastanowienie się i zdecydowanie , czy zamówione rzeczy odpowiadają Ci na tyle, aby zostać z Tobą na dłużej.
Pamiętaj towar musi być do nas zwrócony fizycznie. Jeśli minęło więcej niż 14 dni kalendarzowych od zakupu, niestety towar nie podlega zwrotowi. Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany tak aby podczas wysyłki nie został uszkodzony.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Najpierw skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym, wysyłając maila na adres: nerola.handmade@gmail.com. Następnie wypełnij formularz zwrotu i odeślij go wraz z paczką na adres:
NEROLA Katarzyna Cieślińska
Krzycka 101/10
53- 019 Wrocław
tel. 698 769 454
lub do paczkomatu: WRO278M
W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?
Na rozpatrzenie i zrealizowanie zwrotu mamy 14 dni kalendarzowych od dnia dotarcia do nas paczki, jednak zawsze staramy się robić to jak najszybciej.
W jaki sposób zostaną zwrócone środki za odesłany produkt?
Środki zawsze wracają do Ciebie przelewem bankowym.
Czy mogę dokonać wymiany towaru?
Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić. Zwróć nam dany produkt i dokonaj nowego zamówienia, a my zrealizujemy je dla Ciebie jak najszybciej.
Czy mogę nadać paczkę pocztą?
Jeżeli wysyłasz paczkę pocztą prosimy pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania, przyda się w przypadku problemów z przesyłką.
Czy mój zwrot może nie zostać uznany?
Niestety tak, w przypadku, gdy towar będzie nosił ślady użytkowania, był prany lub jest zniszczony oraz gdy przesyłka zwrotna została nadana po terminie 14 dni od daty otrzymania w przypadku zamówień online.
Reklamacje
Jak zareklamować produkt?
Najpierw skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym, wysyłając maila na adres: nerola.handmade@gmail.com. Opisz co reklamujesz i załącz zdjęcia.
Następnie wypełnij formularz reklamacji i odeślij go wraz z paczką na adres:
NEROLA Katarzyna Cieślińska
Krzycka 101/10
53- 019 Wrocław
tel. 698 769 454
lub do paczkomatu: WRO278M
Gdy otrzymamy od Ciebie przesyłkę dostaniesz od nas maila potwierdzającego rozpoczęcie procedury reklamacji.
W jakim czasie od zakupu mogę zareklamować produkt?
Każdą kupioną u nas rzecz możesz reklamować w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Poinformujemy Cię o decyzji reklamacyjnej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dotarcia do nas rzeczy, a następnie od dnia poinformowania Cię – kolejne 14 dni kalendarzowych na wprowadzenie jej w życie. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Jakie wady nie podlegają reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Wady, które nie podlegają reklamacji to m.in.:
- wady, które powstały na skutek nieprzestrzegania instrukcji pielęgnacji
- uszkodzenia mechaniczne
- naturalne zużycia materiału
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia