Twój koszyk jest obecnie pusty!
Dostawa i płatności
Zamówienie dostarczymy za pomocą przewoźnika InPost (Polska)
Wysyłka
Czas realizacji zamówienia 1-20 dni roboczych na terenie Polski. Zazwyczaj paczki wysyłane są z magazynu do dwóch dni roboczych (jeżeli towar jest na stanie sklepu)
Dla zamówień powyżej 700 zł przesyłka na terenie Polski jest darmowa, poniżej tej kwoty w zależności od wybranej opcji
Cena przesyłki kurierskiej InPost Paczkomat
- MINI – 11,99 pln na terenie Polski (nerki)
- Mała – 16,99 pln na terenie Polski (Box S/M, Worek)
- Średnia – 28,99 pln na terenie Polski (CUBE, Roma)
- Duża – 20,99 pln na terenie Polski (zamówienie łączone)
Cena przesyłki kurierskiej InPost Kurier
- MINI – 14,99 pln na terenie Polski
- Mała – 19,99 pln na terenie Polski
- Średnia – 20,99 pln na terenie Polski
- Duża – 25,99 pln na terenie Polski
Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co zrobić?
Skontaktuj się z nami mailowo na adres nerola.handmade@gmail.com. Sprawdzimy co się dzieje!
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
Jeżeli przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona, to absolutnie nie odbieraj jej od kuriera. Mamy pewność, że wszystkie nasze paczki wychodzą z naszego magazynu w stanie nienaruszonym. Poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.
Odbierając przesyłkę z Paczkomatu, sprawdź stan paczki i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń, wybierz na ekranie Paczkomatu opcję dot. reklamacji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Płatności
Metody płatności
Korzystamy z systemu płatności internetowych (Tpay – karta kredytowa/ debetowa, blik; Paypo) oraz akceptujemy przelew bankowy.
Dane do przelewu
Katarzyna Cieślińska
Zakładowa 11S/18, 50-231 Wrocław
Konto: 68 1140 2004 0000 3802 8134 5986
W tytule przelewu wpisz proszę swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu płatności.
Czy mój przelew już do Was dotarł?
Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym są przekazywane do pakowania w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana przez nas wiadomością e-mail, która wysyłana jest na adres podany podczas zakupów.